Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op voetreflexologie.startpagina.nl

Behandelruimte in Den Haag

  • Pascale

    Aangezien ik bijna mijn tweejarige opleiding voetreflexologie heb afgerond en parttime hiermee aan de slag zou willen, ben ik op zoek naar een praktijkruimte. Aangezien het nog geen lopende praktijk is, mag het nog niet te veel kosten (aan huis is helaas niet mogelijk). Heeft iemand suggesties / tips??

  • Wil

    Hallo Pascale,

    zelf ben ik ook part-time als voetreflexzone-therapeut en massagetherapeut bezig in mijn eigen praktijk en daarnaast geef ik ook nog verschillende cursussen in de avonduren. Als het je lukt om zelf aan clienten te komen, mag je het bij mij in de praktijk proberen om je eigen praktijk op te starten. Ik kan je een grote riante kamer aanbieden voor een dagdeel per week, bijv. elke dinsdag voor 110,– euro per maand of een kleinere behandelkamer voor een dagdeel per week voor 65,– euro per maand. Mijn praktijk

    bevindt zich in Rijswijk, dichtbij het Rijswijkse station en op korte loopafstand van de buslijnen 23 en 18 en tramlijn 17.

    zie voor meer informatie over de praktijk: http://praktijkdeRegenboog.wolweb.nl

    met vr. gr. Wil Visser, voetreflexzone-therapeut / ngs-gediplomeerd sportmasseur.