Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op voetreflexologie.startpagina.nl

Diverse behandelplannen

  • Stephen

    Voor mijn opleiding voetreflexzonetherapie moet ik een drietal behandelplannen schrijven (fictief): CARA, hoofdpijn en spijsvertering.

    Wie kan mij op weg helpen?

  • Wil

    Stephen,

    In mijn opleiding heb ik ook een drietal behandelplannen moeten schrijven, echter wel alle drie betrekking hebbend op een gemeenschappelijke klacht. Dit onderwerp mocht je zelf bepalen en ik koos voor het onderwerp gewrichtsklachten. Voor dit onderwerp zocht ik daarna naar drie mensen die last hadden van deze klachten en aan de hand hiervan kwam ik in overleg met mijn clienten tot mijn behandelplan. Dit is dus puur op de praktijk gericht. Iedere client reageerde weer anders op een voetreflexzone-behandeling en aan de hand hiervan pas je je behandelplan aan. In het behandelplan zijn de reacties van de clienten heel belangrijk en van te voren weet je niet hoe een client op jouw behandeling kan reageren.

    Dit mis ik in jouw opdracht. Fictief is verzonnen en reacties van clienten kun je tevoren niet verzinnen of bedenken. Vooral omdat een ieder anders kan reageren op ogenschijnlijk een en dezelfde voetreflexzone-behandeling.

    vr. gr. Wil Visser.

    voetreflexzone-therapeut.