Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op voetreflexologie.startpagina.nl

migraine

  • Kiki

    Is hormonaal gebonden migraine te behandelen met voetreflextherapie?

  • Elvira

    daar kan ik kort over zijn Kiki, ja dat is goed te behandelen met voetreflextherapie. Ik heb een paar maanden geleden een cliënt behandeld met hormonale migraine. Er waren eerst een viertal behandelingen in 4 weken (dus elke week 1 behandeling) Deze vrouw had na de 1e behandeling een zware migraine aanval gekregen, en dat was tot nu toe de laatste migraine aanval die ze heeft gehad. Na die 4 weken zijn we de behandelingen gaan uitbouwen naar 1x in de 2 weken, en daarna naar om de 3 weken, en in totaal heeft 10 behandelingen gehad. Ze heeft tot nu toe geen last meer. De laatste keer dat ze bij me is geweest is half augustus geweest.

    Ik wil maar zeggen, het kan dus!

    succes maar Kiki,

    groetjes Elvira.

  • Kiki

    Bedankt voor je berichtje Elvira.

  • wytske

    hallo kiki

    Op het prikbord kwam ik je vraag tegen, wat my gelyk inspireerde,

    Hormonale migraine!!! is zeker te behandelen met voetreflextherapie,maar het ook het inzicht krygen en het leren, met jouw levenstyl om te gaan .

    Het is het zoeken en voelen!!!! zeker waard ,ik zou je daarby kunnen helpen.

    .

    groetjes