Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op voetreflexologie.startpagina.nl

jammer!!!

  • marrie

    hallo

    ik wilde toch even zeggen dat het jammer is dat er zo weinig reacties komen…weet niemand iets te vertellen of heeft niemand iets mee te delen ofzo??

    Kan zo gezellig zijn…toch!!??

    groetjes marrie

  • Elvira

    Ja Marrie, je hebt helemaal gelijk. Ik kijk iedere dag even of er nieuwe berichten zijn. Ik heb ook wel is een paar keer berichten hier neer gezet, o.a. over ME. Ik heb hier geen reacties op gekregen. En zo heb ik wel meer is een berichtje geplaatst, en als het even kan en ik kan iemand helpen met een antwoord dan doe ik dat ook.

    Maar helaas op de een of andere manier loopt het niet zoals jij en ook ik zou willen. Wie weet ooit?!

    groetjes Elvira

  • marrie

    is idd..jammer!!!

    Wel ‘'grappig’', want ik heb zelf ME…Ben jezelf ziek of vraag je het voor iemand anders of als therapeute??

    Ben zelf 3 weken geleden begonnen met therapie voor mijzelf..o.a.a voor mijn ME..heb nog niet echt veranderingen gemerkt maar dat zal ongetwijfeld komen…

    heb zelf ook een jaar geleden een basis cursus gevolgd en ben nu van plan om in sept. de opleiding te gaan volgen, weet alleen nog niet precies waar..??

    nou groetjes

    marrie

  • Elvira

    hoi Marrie, wat een snelle reactie zeg! Leuk. Nee ik heb zelf geen ME, ik vroeg het voor een cliënt van me.

    Ze heeft een paar voetreflexhebandelingen gehad en ze voelt zich een stukken energieker. Wat voor therapieën volg jij?

    groetjes Elvira

  • marrie

    hoi

    op dit moment volg ik alleen nog maar voetreflex…ben met de rest gestopt…ben al ruim 12jaar ziek en heb ik die tijd heel veel geprobeerd en eigenlijk heeft het voor mij weinig geholpen..helaas

    en nu weer es dit proberen…moet toch iets he!!!

    groetjes marrie

  • Sonja

    Hallo, nou ik heb deze site ontdekt en ben van plan regelmatig even een kijkje te komen nemen. Ik vind het een goed initiatief, een soort vraagbaak. En dan is het natuurlijk wel leuk om reaktie te krijgen! See You, Sonja