Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op voetreflexologie.startpagina.nl

voetreflex omgeving Almere

  • diana scheen

    Hallo,

    Ik wil graag een cursus voetreflexologie gaan doen. Ik werk fulltime in een ziekenhuis, dus dit zou s'avonds moeten gebeuren, als het niet te ver van Almere is, maar het liefst zou ik iets doen in het weekend. Ik heb de basiscursus ontspanningsmassage, basis cursus shiatsu en vervolgcursus shiatsu gevolgd bij het Alos in Almere.

    Weet iemand iets in de omgeving van Almere s'avonds of in het weekend?

    Diana

  • Marion

    Hallo Diana,

    Zelf ben ik de Voetreflexzone opleiding bij Sonnevelt aan het volgen en zit in mijn laatste jaar. Het is een drie-jarige opleiding. Meer informatie vind je op www.sonnevelt.nl

    Ik vind het een gedegen opleiding met enthousiaste docenten.

    Ze hebben meerdere leslocaties over Nederland verspreid en je kunt de opleiding ook op een zaterdag volgen.

    Succes ermee,

    Marion

  • H.Vos

    Hallo,

    Ik ben Hetty Vos en ben ook bezig met de opleiding voetreflex via de sonneveld opleiding.

    Ik heb net mijn eerste jaar afgerond.

    Ik heb even een vraag.

    Is er in of rond Almere een goede voetreflexzone therapeut???

    Graag hoor ik hier antwoord op.

    Met vriendelijke groet,

    Hetty

  • Annie Hulleman

    Hallo Diana,

    Zelf heb ik ook zoals de andere 2 reacties mijn opleiding in 1999 gevolgt bij Sonnevelt. Vanaf 2000 heb ik een goed lopende voetreflexpraktijk.

    Ik blijf me aan het bij- en nascholen.

    Momenteel ben ik met de methode van Dwight Byers bezig. Deze wordt gegeven door het International Institute Reflexologie Nederland http://www.ingham-reflexologie.nl/. Over deze opleiding ben ik meer dan tevreden. De docent Else marie geeft les in Steenwijk, dit is vanaf Almere goed te doen.

    Hopelijk heb je iets aan deze informatie

    Groetjes Annie

  • saskia van os

    hoi hetty vos,

    ik ben Saskia van os en net begonnen met de opleiding bij Sonneveld. Ik zoek iemand die samen met mij wil oefenen. De mensen uit de groep in utrecht wonen iets te ver uit de buurt om daar iets mee te kunnen doen. Wil jij me uit de brand helpen.

    Met vriendelijke groet saskia van Os