Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op voetreflexologie.startpagina.nl

Goede opleiding voetreflexologie

  • renate

    Welk instituut is gerenommeerd en bekend om de goede opleidingen voetreflexologie? Er zijn er zoveel. Is er ook een vakgroep of iets dergelijks waar je voor informatie terecht kunt?

    dank.

    groet, Renate

  • Tom

    Ik zou het gewoon eens googlen. Of kijk bijvoorbeeld eens op www.totalhealth.eu

  • ans

    ik zou als ik jou was zeker de opleiding bij Total Health doen, zij combineren de westerse voetreflex met de chinese, goede duidelijke uitleg en prettige lessen, s-morgens theorie en s-middags de massage. Je kunt je eerst inschrijven voor een open dag op hun website.

    succes met je keuze

  • Mieneke

    Als je in de buurt van Den Haag zit, is de Haagse Akademie voor

    Natuurgeneeswijzen een hele goede, gedegen 4-jarige HBO-opleiding met

    gedreven docenten, een heel complete opleiding. Er wordt ook algemene

    medische basiskennis gegeven. De opleiding is volledig gecertificeerd

    en wordt erkend door de beroepsverenigingen.

    Ik zit nu in het vierde jaar en het spijt me geweldig dat het alweer bijna

    voorbij is!

    Succes!

    Groet, Mieneke.

  • Annemarie

    Ik ben net begonnen met een cursus bij Dorothé Lueb.

    www.evenwijs.nl

  • Monique

    Ik heb de opleiding gedaan bij school voor voetreflexologie, op Texel. 1x per maand vrijdag en zaterdag cursus , je blijft daar slapen. Als je klaar bent met de opleiding worden de bijscholingen door de opleiding verzorgd die erkent zijn en vaak niets kosten, alleen het lidmaatschap van de vereniging NVVT. Dat is geloof ik €60.00

    Er wordt met de meridianen gewerkt. De opleiding paste goed bij mij, ook goed te combineren met de thuissituatie. Als je wilt kun je deze maand nog instromen in de weekendgroep. de opleiding duurt niet lang,, nu geloof ik twee jaar, maar daarnaast moet je je medische vakken nog op HBO niveau krijgen, wil je je aansluiten bij een

    Maar de Chinflex daar zou ik nu ook voor kunnen kiezen, houdt zich ook bezig met de meridianen. maar is wel duurder en duurt langer.

    Ga op open dagen kijken en laat je gevoel spreken. na een opleiding moet je bij blijven leren om je erkenning voor beroepsverening te houden.