Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op voetreflexologie.startpagina.nl

Vraag

  • Adrie

    Hallo,

    mijn vrouw heeft last van eczeem over haar hele lichaam, constante jeuk vooral bij warmte, gelinkt met pollen etc.

    Welk drukpunt moet ik hebben in de voet/hand om het proobleem te verzachten/te verhelpen?

    Allen dank voor de antwoorden u helpt ons er enorm mee.

    Met vriendelijke groet,

    Adrie

  • Monique

    Allergieprobleem, relatie met darmen en longen. Maar zegt ook heel veel over hoe je in je vel zit en hoe je in het leven staat. Je ademruimte. Pollen allergie heeft ook relatie met blindendarm, hier zit ook de weerstand in.

    Voetreflex helpt om beter in je vel te komen.En helpt voor het functioneren van je organen. Maar ik heb ook goede ervaringen gehoord met de Mir-methode als extra ondersteuning. Ik heb twee cliënten die naast voet en gezichtreflexologie deze methode toepassen. En er is verbetering. Kijk op www.Mir-methode.nl het is een doe het zelf systeem.

    Bij Veel reflexologen is de behandel vergoed door verzekeraars. Bij mij krijgt bijna iedereen de behandeling gedeeltelijk of helemaal vergoed. Zelf massage kan ook, maar vergt veel discipline. Mensen die bij mij komen leer ik wat ze zelf kunnen doen in de handmassage. Veel drinken is goed voor de huid, en mensen hebben ook resultaat met een kleikuur.

    Succes ermee.

    Monique www.Foottouch.nl