Interessante workshop: de huid als aangrijpingspunt; voet en enkel

Ruim 20 jaar heb ik in Nederland de Podoposturale Therapie toegepast. Meer weten? Bezoek dan eens mijn website http://www.drbody.nl. Tegenwoordig houd ik mij bezig met research naar posturology (houdingskunde). Binnen de podoposturale therapie is de voet een belangrijk aangrijpingspunt, evenals bijvoorbeeld bij Shiatsu en reflexologie. Binnen mijn research concentreer ik me met name op de neurofysiologische aspecten hiervan.

Bedoeling van deze oproep is om samen met geïnteresseerde (Shiatsu/fysio) collega's (ik ben zelf ooit opgeleid door Dennis Binks) en medisch opgeleide reflexologen, tijdens workshops van een dag, verbanden te leggen. Na een duidelijke introductie, onderzoek en behandeling van één of meer vrijwilligers, is het de bedoeling gezamenlijk belangrijke punten rond voet en enkel te bespreken, als uitgangspunt voor meerdere behandelvormen. B.v.: kun je als (Shiatsu/fysio) therapeut op deze manier ook de houding beïnvloeden? Een actieve deelname is noodzakelijk.

Bij voldoende interesse organiseer ik dan deze workshop op zaterdag 16 februari 2013. De kosten bedragen € 60,=, inclusief koffie en thee. Plaats: Baarn (U).

Reageren kan per e-mail info@drbody.nl

Collegiale groet, Peter W.B.Oomens.

link naar drbody.nl, inhoud workshop