VOETREFLEXPRAKTIJK FLOW

Locatie: Laan van Kronenburg 14 te Amstelveen (gratis parkeren)

Kosten: €50,- per behandeling

Klachten ontstaan doordat de energiestroom in het lichaam uit balans is. De voeten staan in verbinding met het gehele lichaam en iedere plek van het lichaam heeft een eigen voetzone. Door deze voetzone op de juiste wijze te masseren kan de blokkade in de energiestroom worden aangepakt en de energiestroom weer op gang komen. Hierdoor zal de klacht verminderen of zelfs geheel verdwijnen. In voetreflexpraktijk FLOW wordt u behandeld met de voetreflexmethode ‘Bergsma’. Deze methode kenmerkt zich doordat er elementen vanuit de acupunctuur en fysiotherapie zijn geïntegreerd in de voetreflex. Alvorens ik u ga behandelen luister ik eerst goed naar uw klachten, hierna stel ik een behandelplan op die geheel toegespitst is op uw klacht(en). Zo behandel ik bij een klacht ook de corresponderende meridiaan en het corresponderende element vanuit de 5-elementen mee. Doordat de behandeling echt toegespitst is op de klacht en de klacht zo op volledige wijze wordt behandeld zorgt dit voor een snelle verbetering van de klacht. Dit blijkt ook uit recent onderzoek (verderop deze site vindt u hier meer over).

Klachten te behandelen met voetreflextherapie:

Voetreflextherapie helpt bij vele soorten klachten, hier een greep uit de klachten: (sport)blessures, RSI, migraine, stress, reuma waaronder artrose, hooikoorts, rug- en nekklachten, blaasproblemen, overgangsklachten, acné en ADHD.

Voetreflextherapeute:

U wordt behandeld door Voetreflextherapeute Sandra Koopmans. Van kinds af aan is zij opgegroeid met voetreflextherapie, daar haar moeder Manda Bergsma in 1987 de School voor Voetreflexologie is gestart. De kennis en vaardigheden van de voetreflextherapie is haar dus met de paplepel ingegoten. Hierna heeft zij ook de erkende beroepsopleiding voetreflextherapie afgerond en is ze directrice en docente bij zowel Voetreflex Leren als de School voor Voetreflexologie.

Routebeschrijving

Auto: U kunt gratis parkeren op de parkeerplaats voor het kantoor, de slagbomen gaan automatisch open.

Openbaar vervoer: U kunt met tram 5 of metro 51 reizen tot halte Uylenstede. Metro 51 vertrekt vanaf Amsterdam Centraal, Amsterdam Amstel of Amsterdam Zuid. Bij halte Uylenstede stapt u uit. Nadat u met de trap naar beneden bent gelopen slaat u links af en dan gelijk weer links. U steekt het bruggetje over en slaat gelijk rechtsaf. U loopt nu een aantal minuten op de Kalfjeslaan (een mooi stukje natuur in de stad), bij het eerstvolgende bruggetje slaat u rechtsaf. U ziet nu het kantoor aan uw linkerhand.

Contact:

Wanneer u meer informatie wilt en/of wilt weten wat voetreflextherapie voor uw klachten kan betekenen neemt u dan gerust vrijblijvend contact met mij op.

Sandra Koopmans

Tel: 06 14268011

Mail: secretariaatsvv@gmail.com

www.voetreflexleren.nl

www.voetreflexologie.com