Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op voetreflexologie.startpagina.nl

als therapeut zelfvertrouwen kwijt

  • Caithlin

    Dag,

    Het is wel stil hier op de site, dus ik hoop op een antwoord. Sinds augustus dit jaar ben ik weer gestart met mijn praktijk. Mijn opleiding heb ik bij Sonnevelt afgerond, zo ook de Medische Basis. Het valt me tegen om klanten te verwerven. Het lijkt wel of ik bijna moet smeken om klanten. Ik heb visitekaartjes, een website etc. Sommigen zijn wel terug gekomen. Een paar dan. Masseer ik niet goed? Wat doe ik niet goed? Ik volg ook andere massagecursussen. Ik weet ook wel dat ik meer reclame moet maken. Dat doe ik al, alleen waar blijven de klanten? Komt dit door de crisis of zo?

    Groeten,

    Caithlin.

  • Caithlin

    Hallo,

    Echt belachelijk dat hier zo weinig bezoeken komen of wel weinig reacties zijn. Is voetreflexologie uit de mode of zo?

    Groeten,

    Caithlin

  • Angelique

    Hallo,

    Ben je lid van een beroepsvereniging zodat de klanten ook een tegemoetkoming van de verzekering krijgen?

    Heb je er al eens aan gedacht om te werken met een vriedinnenbon,bijv 5 euro korting voor de nieuwe klant maar ook 5,00 korting voor het werven van een klant (beide dus)

    Ga bijv wat lijntjes uitleggen bij diverse zaken bijv.een verloskundige, kortings bon voor bij het kraampakket.?