Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op voetreflexologie.startpagina.nl

cursus iriscopie

  • Wil

    Zijn er misschien voetreflexzone-therapeuten die zin hebben in een cursus iriscopie. Iriscopie is een diagnostische onderzoeksmethode en kan heel goed samengaan met bijv. voetreflexzonetherapie. Ik ben van plan om een dergelijke cursus te starten in mijn praktijk in Rijswijk, met als begindatum Oktober 2002. De cursus zal gegeven worden door Marja Hummeling, erkend natuurgeneeskundig therapeute met al 20 jaar ervaring met natuurgeneeskunde, voetreflexzonetherapie en iriscopie. Er kunnen maximaal 12 cursisten aan de iriscopiecursus deelnemen.

    Meer info volgt later.

    Wil Visser

    http://praktijkdeRegenboog.wolweb.nl

  • sonja kerkvliet

    Ik wil graag weten of er nog plaats is voor een cursus iriscopie en gegevens daarover wbt dag/tijd en prijs

    Is er 1 op komst in 2003 ?

    Sonja kerkvlietWil schreef:

    >

    > Zijn er misschien voetreflexzone-therapeuten die zin hebben

    > in een cursus iriscopie. Iriscopie is een diagnostische

    > onderzoeksmethode en kan heel goed samengaan met bijv.

    > voetreflexzonetherapie. Ik ben van plan om een dergelijke

    > cursus te starten in mijn praktijk in Rijswijk, met als

    > begindatum Oktober 2002. De cursus zal gegeven worden door

    > Marja Hummeling, erkend natuurgeneeskundig therapeute met al

    > 20 jaar ervaring met natuurgeneeskunde,

    > voetreflexzonetherapie en iriscopie. Er kunnen maximaal 12

    > cursisten aan de iriscopiecursus deelnemen.

    > Meer info volgt later.

    >

    > Wil Visser

    > http://praktijkdeRegenboog.wolweb.nl

  • Wil

    Hallo Sonja,

    vorig jaar kreeg ik weinig tot geen reacties op deze oproep. Indien ik dit jaar wel genoeg reacties hierop zal krijgen, wordt het wellicht interessant om alsnog de cursus iriscopie te plannen.

    Tot dusverre heb ik er in de planning nog geen rekening mee gehouden.

    Wel staan er massagecursussen, aromatherapie, basiscursus magnetiseren, cursus paranormale ontwikkeling en yogacursussen geprogrammeerd. In februari en maart worden er nog een lezing en een workshop droomuitleg op het programma en op woensdagavond 2 en 9 april komt Els van Duysen een workshop handreflexologie geven (als onderdeel van mijn jaaropleiding voetreflexologie).

    Binnen mijn praktijk is vooral vraag naar de cursussen lichaamsmassage, daar komen de meeste cursisten op af. Een aanzienlijk aantal van deze cursisten stroomt dan verder door naar de andere cursussen.

    De cursus iriscopie is meer voor personen die zich meer beroepsmatig met voetreflexologie bezig houden. Daarom is het voor mij moeilijker hiervoor cursisten voor de cursus iriscopie te vinden. Lukt dit wel, dan start ik alsnog de cursus iriscopie en krijg jij hierover bericht.

    Voor meer info, zie mijn website: http://praktijkdeRegenboog.wolweb.nl

    met vr. gr. Wil.