Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op voetreflexologie.startpagina.nl

Cursus?Waardan?

  • Jonne Boerboom

    Hallo

    Ik kom uit Eersel en dat ligt vlakbij Eindhoven. Ik ben zeer geinteresseerd in voetreflexologie. Daar wil ik ook een cursus voor gaan volgen. Echter kan ik niets vinden voor een cursus bij mij in de buurt. Als iemand iets weet laat het mij aub even weten.

    Bvd Groetjes Jonne

  • Wil

    Jonne,

    Sonneveltcursussen heeft een opleidingslokatie in Eindhoven voor 1, 2 of 3 jarige cursussen, zie ook www.voetreflex.nl

    Vooe een goede beroepsopleiding kun je ook terecht bij de Academie voor Natuurgeneeskunde Zuid-Nederland, Amroth 12, 5663 RD Geldrop. Beroepsopleiding duurt ca. 3,5 - 4 jaar. Misschien geven zij ook korte kennismakingscursussen.

    Informeer ook eens bij stichting Aquamarijn in Eindhoven.

    Zelf geef ik kortere cursussen voetreflexmassage, maar ja ik zit vlakbij Den-Haag en dat is voor jou te ver.

    Mijn gegevens kun je vinden op: http://praktijkdeRegenboog.wolweb.nl

    veel succes met het vinden van een passende cursus

    Wil Visser.

  • Joeke Houwaard

    Hallo Jonne, nog even een reactie op jouw vraag. Ik weet niet of je inmiddels voldoende hebt aan het reeds gegeven antwoord, maar bij deze: ik geef cursussen op locatie. D.w.z. ik kom met vouwstoelen en lesmateriaal- en film en geef een basiscursus van 12 uur, verdeeld over b.v. 2 zaterdagen of een zaterdag en zondag. Deze cursus leert je voldoende theorie en praktijk om de voetreflex op huis- tuin- en keukenniveau te kunnen toepassen op familie en vrienden en jezelf.

    Kosten euro 137,–, incl. lesboek, exclusief video-lesfilm ad euro 18,– en km vergoeding.

    Ik ben docente voetreflexologie, psycho-sociaal werkende en communicatietrainer en heb 8 jaar een praktijk en geef les.

    Als je geinteresseerd bent, kunnen we eens van gedachten wisselen, hoe we wat cursisten bij elkaar krijgen en op welke locatie.

    Lijkt me leuk.

    Groeten, Joeke

  • Han Veldkamp

    Op de Internetpagina “voetreflexologie” staan veel opleidingsinstituten voor de opleiding voetreflexzonemassage.

    Zelf heb ik goede ervaringen met het instituut “Sonnevelt Opleidingen” in Zaltbommel. Zij hebben inmiddels 12 of 13 cursusplaatsen met name in het zuiden van Nederland.

    Succes………Han

  • Yvonne

    Hoi Jonne,

    zelf kom ik ook uit Eindhoven en ik volg op dit moment een jaarcursus voetreflex in Den Bosch bij de volksakademie voor natuurgeneeskunde. Zij staan ook op de voetreflexpagina. Het is de 2e cursus die ik bij hun volg en het is echt erg goed.

    Ik kan je dit echt aanbevelen!

    groetjes Yvonne

  • marrie

    he hallo jouke

    ik ben een ex-cursiste van je..heb met plezier die basis cursus van je gevolgd en heb nu besloten een opleiding te volgen. Die basis cursus heb ik begin vorig jaar gevolgd.

    groetjes marrie

  • marrie

    jouke…

    nog even een vraagje:

    ik las dat je zelf ook docente bent!!!

    Waar ben je docente, zou het leuk vinden om eventueel van jou les te krijgen!

    groetjes marrie