Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op voetreflexologie.startpagina.nl

vakblad Reflexzone

  • Jolanda

    Hoi,

    ik zit eraan te denken lid te worden van het vakblad Reflexzone. Ik heb al wat informatie van de uitgever enzo bekeken, maar wil eigenlijk graag weten of het blad echt de moeite waard is voor iemand die zich op dit moment alleen nog met voetzonereflexologie bezig houdt.

    graag jullie reactie + eventuele tips

    groetjes Jolanda

  • Ankelien

    Hallo Jolanda,

    Het vakblad Reflexzone vind ik zeer de moeite waard. Het geeft veel extra informatie over de reflexzonetherapie, meestal een casus, mogelijkheid voor aanvullende therapie, een therapeut ‘in beeld’, een verslag van een bijscholingscursus, informatie over voedingssupplementen etc. Misschien kan je eens een proefexemplaar aanvragen bij de uitgever?

    Groet,

    Ankelien

  • Elvira

    Hallo Jolanda, ook ik ben lid van het vakblad reflexzone. Het is inderdaad de moeite waard. Ik heb ook eerst een proefexemplaar aangevraagd.

    succes ermee.

    groetjes Elvira.

  • Jan

    Jolanda,

    Ik heb juist afgelopen vrijdag een proefexemplaar aangevraagd bij uitgever Fundament te Arnhem. Ik heb het blad nog niet ontvangen dus ik kan er nog geen inhoudelijk oordeel over geven. Maar wat let je om dat ook te doen. dan kun je het zelf beoordelen.

    Groet,

    Jan

  • Jolanda

    Hoi allemaal,

    bedankt voor jullie verhelderende reacties. Ik ga zeker een proefexemplaar aan-

    vragen!

    groetjes,

    Jolanda

  • Kleine

    Graag ontvang ik een proefexemplaar van uw tijdschrift.

    Mijn adres is

    Roolfs 13

    7482 LJ Haaksbergen

  • Jan

    Beste Kleine,

    Dat zal zo niet lukken, schat ik.

    Je zult je toch echt moeten wenden tot uitgever Fundament te Arnhem.

    Groet

    Kleine schreef:

    >

    > Graag ontvang ik een proefexemplaar van uw tijdschrift.

    > Mijn adres is

    > Roolfs 13

    > 7482 LJ Haaksbergen

  • TOL CORNELL

    HOE KAN IK LID WORDEN VAN DIT BLAD

  • Ankelien

    Een link naar de uitgever staat onder het kopje “voor therapeuten”.

  • Jac Miedema

    Hai,

    Ben zelf jaren geabonneerd geweest op dit blad wel interessant maar of het geld waard is ik vind van niet.

    Moecht je meer info willen hebben, ben zelf ook reflexzonetherapeut mail me maar eens, als je dat leuk vind kunnen we missschien ervaringen uitwissen want dat is meer van belang heb ik altijd gevonden als een dergelijk tijdschrijft.

    Groetjes

    Jacq Miedema