Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op voetreflexologie.startpagina.nl

compleet handboek reflexologie

  • moon

    Wie heeft dit boek al doorgelezen? “”Compleet handboek reflexologie“” ISBN nr.9044707175 Auteurs: dr.B.C. Kolster en dr.A. Waskowiak . In dit boek worden zowel voet-,hand-,oor-, als hoofdreflexologiebehandelingen beschreven.

    Ik zou graag willen weten wat jullie van dit boek vinden, het is nogal duur en bij onze boekhandel is het verplicht om een boek af te nemen , ook al zou het niet zijn wat je er van verwacht, het is pas uitgekomen (begin 2005).

    Ik ben benieuwd naar jullie recencies, alvast bedankt ! Moon

  • Toon

    Dag Moon,

    Ik heb het boek op aanraden van het tijdschrift Reflexzone gekocht. Ik ben er echter niet onverdeeld positief over na een eerste indruk. Weinig nieuws onder de zon wat betreft voetreflex. Ik zou het wat grondiger dienen door te lezen om een goed oordeel te kunnen geven.

    Als ik het wat beter doogenomen heb laat ik nog wel iets weten. Als je wilt kun je het van me lenen.

  • Moon

    Hoi Toon, bedankt voor je aanbod MAAR ik was nieuwsierig / ongeduldig en heb mezelf het boek kado gedaan, over een paar dagen kan ik het ophalen bij de boekhandel, nogmaals bedankt !

  • Rene

    En wat vind je er zelf van?

  • Marjan

    Vinden jullie dit boek de moeite waard om te kopen?

  • Tiny Nova

    hallo allemaal,

    is dit boek nog te bestellen,

    graag een berichtje of dit mogelijk is

    groetjes Tiny